Thursday 29 September 2016

Istiqamah

Assalamualaikum semua!

HA dah lama kita tak bersua muka ni.
Apa jua pun asbab yang saya ada, tetap tak mengubah fakta yang saya dah lama tak jumpa anda semua.

Jadi apakah menu perbualan saya harini?
Sebenarnya secara amnya susah nak jadi blogger tegar.
Selain daripada menguruskan berbillion blog dan website lain, saya sepatutnya juga menjaga kesosialan mereka di laman sosial setiap hari.

Istiqamah dalam tugas blogging ni aish, memang cabaran.
Belum tentu dalam hidup kita boleh istiqamah buat rutin harian.
Sebagai manusia, kita memang boleh buat jadual.
Akur ke kita dengan jadual tu?

So kita kene terususahakan istiqamah walau dah banyak kali gagal.
Perjuangan saya disini ialah untuk terus berada disini.

Pendeknya post saya kali ni.
Next post, pasal meowww!;)
See you there.

No comments:

Post a Comment